Manufaktura powstała z pasji i miłości do lawendy , rzeczy pięknych i niebanalnych .
Na naszym ogrodzie rośnie ok. 1200 lawend kilku odmian , które uprawiamy ekologicznie , suszymy według sprawdzonej sztuki zielarskiej a następnie wykonujemy dekoracje , woreczki , fusetki , mydełka , sole , syropy i wszystko inne co tylko z lawendy zrobić można :)
W naszej pracowni artystycznej prowadzimy kameralne warsztaty decoupage , robienia mydełek , kosmetyków naturalnych , plecenia wianków , szycia przytulanek ....wszystko z lawendą w tle .
Organizujemy kreatywne urodziny lub imieniny zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych a także warsztaty wyjazdowe dla większych grup.
Na zamówienie wykonujemy niepowtarzalne upominki na każdą okazję :)
Jeśli masz ochotę nas odwiedzić - zapraszamy do naszego małego lawendowego świata w samym środku małej wielkopolskiej wsi - Stary Belęcin :)

czwartek, 14 stycznia 2016

lawendowa Hania :)

Znacie takie powiedzenie ,że szewc boso chodzi ?
I tak samo było ze mną :)
Niby szyję anioły od lat ale takiego swojego nie miałam :)
Jak już wymyśliłam sobie uszycie mojej Hani to musiała być duuuuża :) jak ja :)
A dlaczego akurat Hania ?
Bo zawsze chciałam córeczkę o tym imieniu :)
i oto ona ....

doskonale się wpasowała na mojej lawendowej kanapie ...

nawet pijąc kawę przy moim ulubionym stoliku po babci mi towarzyszy :)

Z aniołami tak jak z ludźmi :) są duże i małe :)
pokażę Wam rozpiętość aniołów jakie szyję :
XXXL , XXL , XL ,L
różnią się wielkością a co za tym idzie - ceną
Najczęściej szyję w rozmiarze L i XL , ale jak widzicie ,żadne wyzwanie mnie nie zaskoczy :)
Mam ndzieję ,że nie zanudzam Was anielsko :)

pozdrawiam lawendowo
Kinga


16 komentarzy:

  1. śliczna Hania. Ma przepiękną sukienkę, której jej zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujeę :)
      nie zazdrość :) przyjedź to Ci uszyje :)

      Usuń
  2. śliczna i Wielka cudna po prostu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Renia ! uszyje Ci taka dużą na imieniny :)
      kiedy masz ? :)

      Usuń
    2. bu tak długo muszę czekać ,też mi ojciec wymyślił imię na listopad:(

      Usuń
  3. Widziałam Hanię. Fajna. I chuda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie taka chuda , bo szeroki tyłek ma :)

      Usuń
    2. E tam, tyłek. Pod sukienką nie widać.

      Usuń
  4. Wszystkie fajne. Lubię te szmaciane lale.Może kiedyś będę miała wnusię to jej taką sprawię, oby tylko nie wolała monstera jakiegoś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coraz więcej dziewczynek zakochuje się w szmaciankach :)
      oby to była tendencja wzrostowa :)

      Usuń
  5. Cudny , piękny , fantastyczny. No ale przecież to anioł , to jaki ma być jeśli właśnie nie taki :)))

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i zostawione słowo :)